Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
fredag 22 oktober 2010

Jag blev helt grundlurad och förförd i kväll!
Brottsplats: soffan
Tidpunkt: runt 20:00
Förövare: Godiskungen
Vittnen: Anders Bagge, Laila Bagge Wahlgren, Andreas Carlsson samt Jide
Händelseförlopp: Min ena hjärnhalva visste att det fanns en påse med ganska mycket godis. Den andra halvan tyckte gott att innehållet kunde stanna kvar där till nästkommande Fredag....Men Godiskungen är en listig fan och han vet hur man lurar en soffliggande kvinna en lat Fredagskväll...=(



1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha!!!
Jag vet precis hur listig den där godiskungen är!!! :)

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog