Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
onsdag 12 januari 2011
Buzzador paketet är öppnat=)
Cliniderm är en ny generation avancerade hudvårdsprodukter, särskilt framtagna för att möta
de höga krav som den nordiska livsstilen och det nordiska klimatet ställer på huden.
Cliniderm är märkt med skin protection systemsom innebär att produkterna har en
multifunktionell komposition av aktiva ingredienser som skyddar och stärker huden mot yttre påfrestningar och motverkar ålderstecken.

Barriärerna i huden kan försämras av olika faktorer, både inifrån (t ex stress), och utifrån ( t ex kyla, torr luft, luftföroreningar, irriterande ämnen och fria radikaler) En försämrad barriär gör att huden blir torrare, och att skyddet mot irriterande och skadliga ämnen blir svagare.

Själv blir jag alltid väldigt torr i min hy den här årstiden och det tycker jag är väldigt jobbigt. Har provat dessa produkter nu i några dagar och har faktiskt märk en skillnad, tro det eller ej men det är sant!!!!!

Jag har provat följande produkter:


DAY CREAM.
Som förbättrar hudens fuktbarriär. Huden känns mycket mjuk och len.
(Passar normal hud)


AGE DELAY SERIUM.
Ger en jämnare och slätare hy, samt motverkar ålderstecken. Ett tips! Andvänd detta dagligen under dag-och nattcreme.
(Passar till torr hy)


ULTRA SOFT CLEANING MILK.
En rengöringsmjölk som avlägsnar smuts och make up effektivt, samt gör huden mjuk och len. Bevarar hudens fuktbarriär.
(Passar normal hud)


Cliniderms anti-age produkter köper du på APOTEKET!!!! Prisvärda är dom oxå!


Mellan 99:- och 249:- kostar dessa produkter. Tycker det är ett kanonbra pris!


Läs mer om produkterna här:http://www.aconordic.se/cliniderm.aspx



Ps! finns även produkter för män

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog