Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
onsdag 12 januari 2011

Vinn Gåvobox från Cliniderm!!!

Jag har 4 st Gåvoboxar från Cliniderm som jag lottar ut. Varje box innehåller Följande:

*Active Protection Day Cream, 5 ml
*Age Delay Serium, 2 ml
*Ultra Soft Cleaning Milk, 5 ml
*Barrier Repair, 5 ml
*Optimal Strenght night Cream, 5 ml
*Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml


Så här gör du: För att delta i utlottningen behöver du bara svara på 3 st frågor och skriva en motivering varför just du ska vinna en box från Cliniderm.


Utlottning sker den 25 Januari.
Vinnarna och rätt svar publiceras här=)

Svara på följande frågor:

1. Vilka 2 stora variationer har vi i vårt klimat?
2. Cliniderm bygger på mångårig vetenskaplig forskning,om vad?
3. vad har nattkrämen för specifik funktion?


Maila dina svar till: hella-k@hotmail.com
OBS! Glöm inte skriva motivering!!!!









Vill du oxå bli en buzzador!!!!!! Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Hella71): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Hella71







Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com/?refstr=Hella71&








Lycka till nu!!!

1 kommentarer:

Pappa B sa...

Egentligen borde jag deltaga i denna fantastiska tävling och vinna lite skönhetsprodukter till mitt gamla skrövliga ansike. Men jag är ju så stressad då jag skall åka till Egypten med fru och barn om några timmar så jag hoppar jakten på skönhet. Familjen och vännerna får leva vidare med mig som avskräckande exempel. Lycka till ni som tävlar och så vill jag bara säga att du har en trevlig blogg, så de så
kram

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog