Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
tisdag 25 januari 2011
Då var tävlingen slut. Trodde inte att det skulle vara så många som ville delta, men tji fick jag! fyra st lyckliga
vinnare ska jag presentera här nu. Priset kommer till er via posten.





Rätta svaren på frågorna är:




1. Temperatur & Luftfuktighet

2. Huden

3. Stärker & Återbygger




Grattis!!! säger jag till följande:




Marina svensson
Eksjö




Lena Martinsson
Gävle




Sara Björk
Norrköping




Christina Persson
Göteborg


Ett stort grattis till er fyra!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog