Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
måndag 10 januari 2011

Nu har mitt första paket från buzzador kommit=) Jätte kul & spännande! Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.





Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka

till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.





När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.





Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Hella71): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Hella71




Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:http://www.buzzador.com/?refstr=Hella71



Här har du en chans att samla ihop vänner & släkt till en trevlig Buzzkväll (tjejkväll) för att arrangera en tävling. Eller varför inte en tävling i bloggen=)


Själv ska jag ha en tävling här i min blogg, så håll utkik vettja!!!! Fina priser att vinna!!!








1 kommentarer:

Anonym sa...

Men vi vill ju ha en tjejkväll!! Så snart som möjligt:)

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog