Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
tisdag 16 november 2010

Jag älskar julen. Den är underbar. Mycket av det som har med julen att göra har också med ätande att göra. Jag undrar bara vad Cloetta lägger i sina skumtomtar!? varje år är det likadant. JAG KAN INTE SLUTA ÄTA DEM!!!! Suck!


jag har snart förbrukat årets intag av både skumtomtar & julmust...aja baja mig! Herreguu... de är ju faktiskt några veckor kvar till jul oxå!!! Man undrar ju hur detta ska sluta=/


Men kära nån de e ju så gudomligt gott ju........


Och förresten! Vad vore julen utan julmust & skumtomtar!?

INGEN JUL ALLS!!!!!


så de så

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur du känner. Är själv helt beroende av både skumtomtar och julmust....
Önskar dig en riktigt god jul!

Anonym sa...

Har hört att det ska va nyttigare att äta skumgodis. Om det nu stämmer. Älskar det.

Hella sa...

Skulle aldrig kunna vara utan det=) Kanske är lite nyttigare än typ choklad...eller man kan ju i alla fall intala sig det. Känns ju lite bättre då=)

Önskar er en god jul!

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog