Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
måndag 15 november 2010

Gissa om vi bakat bullar.. OMG, det luktar kanel i hela kommun tror jag! haha! Så nu har vi bullar för ett tag till barnens stora förtjusning! Men dom brukar gå hårt åt i detta hushåll=)



Finns det något godare än nybakad kanelbulle med ett glas kall mjölk till???


4 kommentarer:

Anonym sa...

Mums, dina underbart goda bullar!!! När får vi komma?? Kram Carina

Hella sa...

Vi måste få till en dag nu i veckan...innan dom tar slut;)

Anonym sa...

Finns väl inget godare!

Anonym sa...

Hella! dina bullar gillar jag;)

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog