Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
måndag 22 november 2010
Tycker den är sååååå frän!!! Blev ju helt kär i den=(

Tiden går så fort och på Söndag är det första advent. Har faktiskt lite panik för jag behöver nya adventsljusstakar. Eftersom vi numera har 3 fönster i tv rummet, innebär det att ja måste köpa 3 st nya.Satt & kollade lite på nätet & hittade en rolig sida med massor av "stakar" ja..ja..inte sånna stakar utan dom me el i! haha! hur lät de då!? Ni vet...ADVENTSSTAKAR!!!



Naturligtvis så hittade jag ju en modell som jag blev helt kär i=) Bara för den var så annorlunda & frän så ska den oxå vara dyrast...suck!!!1000 pix st. 3000 pix tycker jag är helt galet att betala för den korta tiden man har stakarna framme. Så ja får helt enkelt leta vidare...jag som vill vill vill ha dom=( Ja..ja..man kan inte få allt! intalar jag mig själv.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt läcker!
Sandra

Anonym sa...

cool

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog