Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
torsdag 11 november 2010

Petra eller September som hon kallar sig är så otroligt bra. Hon är helt perfekt tycker jag. Snygg som fan, och så har hon den mest behagliga röst jag någonsin hört. Dessutom är hon svincool när hon uppträder. Jag vet inte om ni såg "Så mycket bättre" men det gjorde jag. Jag tycker det är ett riktigt bra program. Sen tycker jag att Petra och Petter skulle göre en hit tillsammans, men vem vet....de kanske kommer en=)


Ser i alla fall fram emot nästa program.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt bra reflektion där Hella. Håller med dig om att programmet är toppen, och Petra lyfter programmet till riktigt sevärt :)

Hella sa...

Kan bara hålla me dig! Alltid lika spännande när hon ska framföra en låt...hon gör det verkligen på sitt egna speciella sätt.

Anonym sa...

Är mitt favorit program =) Håller me att hon e bäst!

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog