Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
tisdag 23 november 2010

Alla är aslack över att snön kommit, förstår inte grejen. Så fort jag öppnar min facebook är startsidan fylld av: -åh nej inte snö, fy fan för snö osv.. Jag har världens julstämning nu!! Jag älskar sommaren mest av allt, men tycker våren, hösten och vintern är underbara oxå. Nu bor vi faktiskt i ett land med dessa årstider & ja tycker alla har sin charm på sitt sätt. För konstigt nog så längtar man varje gång efter nästa årstid.


Tänk om vi skulle ha sommar året runt, då skulle vi klaga över det med. -Fy vad trött jag är på värmen & bla..bla..bla...För det gör vi ju även om vi haft en riktig kanon sommar! då längtar man ju till hösten för att man är trött på värmen. Så tänk nu på vad bra vi har det som har dessa fyra årstider! Vi hinner njuta precis lagom av den ena, när den andra kommer smygandes utanför våran dörr.


Det är bara synd att man inte kunde få mer tid på sommaren med sin familj. Dom futtiga 4-5 semester veckorna går ju alldeles för fort....tyvärr=(



Så till alla ni "snöhatare"!! Det är inte sååå många månader kvar till våren...haha!



Jag vill ha meeer meeer snöööööö!!!!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa mer snö!!!!!
Och absolut lite kallare :)

Anonym sa...

Tycker att vintern är helt underbar. Visst har vi det bra som har 4 helt underbara årstider. Njut..njut av kalla vinterdagar=)
Sandra

Anonym sa...

Tycker vinter är härlig

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog