Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
måndag 13 december 2010

jag behöver bli en så där 150 år gammal om jag ska hinna göra allt det jag vill göra och uppleva innan jag trillar av pinn. Vad är det DU vill ha gjort innan dina dagar är räknade? Har du funderat på det? Eller lever du bara och tar det som kommer i din väg?? Det finns en bok som jag vill rekommendera, som heter 100 saker att göra innan du dör. Det är ingen dum idé, att skriva en lista på vad man är nyfiken på, vad man skulle vilja uppleva, göra och åstadkomma.



Man behöver ju inte vara så drastisk att göra en lista tills man dör, men det är ingen dum idé att göra en årslista. Detta vill jag ha upplevt innan året är slut. Det är kanske det vi ska göra till nyår, istället för att lova oss själva bättring och år efter år ge nya löften som vi till 90% bryter redan i februari....



Vad vill DU uppleva/åstadkomma/göra 2011? Skriv en lista - och sedan nästa år vid den här tiden - ta fram din lista och kryssa det som blivit som du önskat:-) Chansen är alltid 100% större att vi kommer dit vi vill, eller i alla fall i närheten till en början, inom alla områden - om vi tar ut en riktning, istället för att bara låta livet likt vågorna - bara skölja in oss mot land - och sedan dra oss med ut igen...



1 kommentarer:

Anonym sa...

Då skulle jag behöva bli 200 år typ...=)
Mange

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog