Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
onsdag 15 december 2010
Njut av dessa underbara bilder! Själv sitter jag och dreglar=/





Så himla läckert och gudomligt gott, vilken syn för ögat!! Choklad som bara väller fram i en oändlig ström, en riktig dröm för alla chokladälskare!!!!!


Doppa färska jordgubbar, ananas, vindruvor, banan och marshmallows. Slurp!!! Färsk frukt och
choklad är en oslagbar kombination, skulle nog kunna leva på det=)




En klockren julklapp!!! Enkel att använda, enkel att rengöra, snygg att se på. Finns att köpa hos Coolstuff





Visste ni att Choklad innehåller koffein, theobromin och fenyletylamin som gör dig pigg, glad
och kåt! Förmodligen tacksam oxå...;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man kanske skulle börja äta mer choklad då;)

Mange

Cilla sa...

En sån skulle jag vilja ha haha!;p

camilla sa...

En sån där skulle ju inte va fel o ha hemma just nu :)

Anonym sa...

Jaggu så det der godt ut :)

god jul og godt nyttår :)

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog