Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
fredag 10 december 2010


Länge har jag sagt ”jag borde komma igång med träningen”. Men jag har inte haft någon motivation alls. Motivationen har funnits där ibland, men bara korta stunder. Jag har tittat på löparbandet några gånger och även gått fram till det. En och annan promenad har väl hänt. Men ingen regelbundenhet alls. Hur hittar jag motivation igen? Hur ska jag lyckas känna glädjen av att springa igen? Jag har ingen pepp inombords och det är ingen som peppar mig heller. Så det är enkelt att låta bli att träna nu.
Jag önskar mig lite motivation i julklapp. Snälla tomten, jag har dessutom varit ganska snäll i år….







Så snälla tomten, kan man få motivation i julklapp!!!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer igång efter jul igen ;)

Hella sa...

Haha! Ja..de kan man ju hoppas=)

Anonym sa...

Där har ni ju nyårslöftet vettja!!!!
sandra

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog