Frossle.com
Få ett sminkkit för 0kr!
Vinn 25.000 kr att shoppa för!
Underkläder.se
Få ett par trosor för 0 kr
Bodyguard.nu
Playman.se
Gratisspotify.se
ishop.nu
Barnstrumpor för 0 kr!
SoChic.se
BidRivals
Gratisbio.se
Använder Blogger.
måndag 6 december 2010
Plastikkirurgi blir allt vanligare. Man reagerar inte längre om någon i bekantskapskretsen fixar till något. Jag kan inte annat än tycka att det är upp till var och en så länge man går in i det med öppna ögon och kalkylerad risk innan kirurgen lägger första snittet.





Amerikanske Dennis Avner däremot, han hade nog inte riktigt tänkt till den morgon han gick till sin kirurg och bad om det här resultatet...


Han bestämde sig för att han ville se ut som en tiger. Jag får ju ge honom en eloge, det är ju väldigt likt...Men stackarn, vad tänkte han på?


Idag innehar han i alla fall världsrekordet för flest förändringar i människokroppens anatomi.
Bland annat har han tatuerat såväl kropp som ansikte, flyttat hårfästet, opererat in implantat i huden för att kunna fästa morrhår, lagt in implantat under ögonbryn, panna och näsa för att ändra ansiktsformen. Omfattande nedslipning av tänder, kluvit överläppen, opererat in implantat för framtida tigeröron osv osv...



Måste vara svårt att hitta en passande hane eller hona? Eller kanske inte, det finns bra mycket konstigt folk... Jocelyn Wildenstein kanske kan vara nå´t?









Mjaoooo!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy F.n! såå vidrig.

Anonym sa...

Förstår inte att en människa kan komma på en sådan sjuk idé att man vill se ut som en tiger.

Den sista idioten är inte född än...fy för att möta "DET" där öga mot öga=(

Zelda

Emma sa...

Usch vad hemskt han såg ut. :O

Jag har frågestund på min blogg. Kolla gärna in. Inlägget hittar du här. http://emmset.blogg.se/2010/december/fragestund.html

Hella sa...

De ska ja göra Emma=)

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Du!!! De vore förstås väldigt trevligt om du ville skriva en kommentar=)

About Me

Min bilder
Hella
Fnittrig pingla som brinner för kläder och inredning. Lever på hoppet om att alla mina drömmar ska bli verklighet=)
Visa hela min profil
Blossip

About this blog